Har været stolt, for jeg har ikke rørt slik/sukker/chokolade/is i en hel uge og det er gået overraskende godt…lige indtil i dag!

I dag har sukker cravingen tilsyneladende valgt at indhente mig og jeg kæmper en indre kamp for at lade være med at gå i slikskuffen – eller bage en kage. Og ja jeg bager gerne kager kl. 23 om aftenen, hvis lysten til kage opstår – æælsker kage …mmmums.

Har både drukket kaffe, Pepsi Max og spist lidt nødder, men det er som om det ikke rigtig vil fortrænge min craving efter usunde ting – især de hjemmelavede bounty’s jeg lavede sidste tirsdag står højt på cravinglisten…

Min frygt er at det er lige så slemt i morgen…for der er to kollegaer der har sidste arbejdsdag…og når nogen stopper i afdelingen, så er der som regel overflod af fristende lækkerier i personalestuen…

Argh!  WHAT to do?!?

group%20flavours

 

 

 

 

2 comments on “Sukker Cravings!”

  1. Jeg vil anbefale at starte med at droppe Pepsi’en. Selvom der ikke er kalorier i sødemidlet, så virker det på samme måde på blodsukkeret, og sender det helt til tops, ligesom sukker ville gøre. Det danner så insulin, som får blodsukkeret til at falde, og så er det, din krop kræver sukker. Nu ved jeg ikke, hvad dit mål med minus-sukker er, men hvis du ikke har et nogenlunde stabilt blodsukker gennem dagen, så kæmper du en ulige kamp mod naturen 😉

    • Målet er at smide nogle kg, men også fordi jeg pludselig syntes at jeg spiste alt for meget sukker.
      Pepsi’en er lidt en erstatning for mig, netop fordi den ikke indeholder kcal men faktisk normalt formår at tage min kagecraving væk 😉 Den mislykkedes fuldstændig den aften ;D

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *